Mardin İl Sağlık Müdürlüğü Yöneticilerinden 112 Acil İstasyonlarına Bayram Ziyareti
Mardin İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkanı Dr. Sertaç Çelebi ve Personel Hizmetleri Başkan Yardımcısı Bahattin Küçükaslan, Kurban Bayramı dolayısıyla Midyat’taki 112 Acil Sağlık İstasyonlarını ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette acil sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen heyet, personelin Kurban Bayramı’nı tebrik ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Bayram süresince 7/24 görev başında olan 112 ambulans ekiplerinin fedakârlığının önemine dikkat çekildi. Acil sağlık hizmetlerinin işleyişi hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri, bayramda görev yapan tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ederek çalışmalarında kolaylıklar diledi.



Editör: Gülten Akgül