Dilencinin üzerinden çıkan para say say bitmedi
Zabıta ekiplerinin dilencilere yönelik otogarda gerçekleştirdiği denetimlerde bir dilencinin üzerinden 117 bin 661 TL çıktı.
Kurban Bayramı yaklaştıkça duygu istismarı yaparak haksız kazanç sağlayanların sayısı artıyor.
Her şehirde bayram öncesinde benzer eğilimler yaşandığı için denetimler de artırılıyor.
Şanlıurfa'da zabıta ekipleri, kentte dilencilik yapanların yakalanması amacıyla çalışma başlattı.
Ekiplerince işlem yapılan dilencinin üzerinde 117 bin lira bulundu.
ŞEHİRLER ARASI OTOBÜS TERMİNALİNDE
Bu kapsamda, bir şikayet üzerine şehirler arası otobüs terminalinde E.K'nin dilencilik yaptığı tespit edildi.
117 BİN 661 LİRA ELE GEÇİRİLDİ
Zabıta ekipleri tarafından Zabıta Daire Başkanlığı'na götürülen E.K'nin üst aramasında toplam 117 bin 661 lira ele geçirildi. Paraya el konulurken, olayla ilgili tutanak tutuldu.