Survivor ödül oyununu hangi takım kazandı? 1 Mart 2026 Survivor'a kim veda etti?

TELEVİZYON

Survivor kim elendi, kim gitti 1 Mart 2026 Pazar akşamı, kıran kırana eleme düellosunun ardından toplanan kader konseyinde belli oldu. Heyecanın hız kesmeden devam ettiği Survivor Ünlüler-Gönüllüler 2026'nın dün akşamki son bölümünde, düellodan önce takımlar ödül oyunu için parkurda mücadele etti. Güç, denge ve atışların ön planda olduğu oyunda, yarışmacılar Survivor ödül oyununu kazanmak için elinden geleni yaptı.

1 Mart 2026 Pazar günü yayınlanan Survivor bölümünde hem eleme düellosu hem de ödül oyunu ekranlara damga vurdu. Yarışmaya veda eden isim ve ödülü kazanan takım izleyiciler tarafından sorgulanıyor. Survivor’da bu hafta kim gitti, ödül oyununu hangi takım aldı? İşte detaylar ve son gelişmeler…

SURVİVOR'DA ÖDÜL OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

Ödül oyunu için kıran kırana mücadele nefes kesti. Ünlüler takımı ve gönüllüler takımı arasındaki ödül oyununu kırmızı takım kazandı.

SURVİVOR ELEME POTASI

Survivor Ünlüler ve Gönüllüler'de haftanın son eleme adayları Seren Ay ve Büşra olmuştu. Beyza ve Seren Ay seyirciler tarafından koruma altına alınan yarışmacılar oldu. Bu sonuca göre Seda ve Büşra eleme düellosu finalinde karşı karşıya geldi.

SURVİVOR KİM ELENDİ?

Büşra ve Seda arasındaki düello sonrası adaya veda eden isim Büşra oldu.

SURVİVOR GEÇEN HAFTA KİM ELENDİ?

Survivor'da geçen haftalarda elenen isim Eren olmuştu.