TÜVTÜRK

Survivor dokunulmazlık oyununu kim kazandı? 23 Şubat 2026 Survivor'da ilk eleme adayı kim oldu

Survivor 1. eleme adayı kim oldu sorusu 23 Şubat 2026 Pazartesi akşamı, nefes kesen mücadele sonrası yanıt buldu. İzleyenleri ekran başında toplayan Survivor Ünlüler-Gönüllüler 2026'in dün akşamki son bölümünde, diskalifiye iddiaları ile gündeme gelen Barış Murat Yağcı Dominik'e geri döndü. Nefes kesen gecede kırmızı ve mavi takım ilk olarak 1. dokunulmazlık oyunu için parkurda karşı karşıya geldi. Atışlar, güç ve dengenin önem arz ettiği parkurda dokunulmazlık oyununu kırmızı takım kazanırken, mavi takımda ise eleme adayını belirlemek için konsey toplandı.

  • 24.02.2026 10:28
Survivor dokunulmazlık oyununu kim kazandı? 23 Şubat 2026 Survivor'da ilk eleme adayı kim oldu

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor Ünlüler-Gönüllüler 2026’nın son bölümünde takımlar dokunulmazlık oyunu için parkura çıktı. Kıran kırana geçen mücadele sonrası kaybeden takımda konsey toplandı ve haftanın ilk eleme adayı açıklandı.

23 ŞUBAT SURVİVOR DOKUNULMAZLIK OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

23 Şubat akşamı oynanan haftanın ilk dokunulmazlık oyununu Ünlüler takımı kazandı. Güç, denge ve atış becerisinin ön planda olduğu parkurda kırmızı takım baştan sona üstün bir performans sergileyerek dokunulmazlığın sahibi oldu. Bu sonuçla birlikte Gönüllüler takımı eleme adayı çıkarmak zorunda kaldı.

SURVİVOR ELEME ADAYI KİM OLDU?

Survivor 2026’da haftanın ilk eleme adayı Gönüllüler takımından Beyza oldu. Dokunulmazlık oyununu kaybeden mavi takımda yapılan ada konseyi oylamasında en fazla ismi yazılan yarışmacı Beyza olarak belirlendi ve böylece eleme potasına giren ilk isim netleşti.

Editör: Neslihan Özkan

Yorum Yaz