Survivor dokunulmazlık oyununu kim kazandı? 2 Mart Survivor'da eleme adayı kim oldu?
Survivor eleme adayı kim oldu 2 Mart 2026 Pazartesi akşamı, ada konseyindeki oylama ile yanıt buldu. Rekabetin her geçen gün daha fazla arttığı Survivor Ünlüler-Gönüllüler 2026'in dün akşamki son bölümünde, mavi ve kırmızı takım haftanın 1. dokunulmazlık oyunu için zorlu parkurda yeniden karşı karşıya geldi. Güç, hız ve atışların ön planda olduğu dokunulmazlık oyununu Ünlüler takımı kazanırken, Gönüllüler takımında ise ada konseyi toplandı. Gecenin sonunda yapılan oylama ile beraber Survivor eleme potasına giden isim netleşti. Öte yandan Survivor'ın yayınlanan yeni bölüm fragmanında, Ramazan, Barış ve Seren Ay arasındaki tartışma dikkat çekti. Peki, Survivor eleme adayı kim oldu? Dün akşam Survivor potaya kim gitti, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? İşte, 2 Mart 2026 Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler eleme adayı ve son bölümde yaşananlar...
Survivor'da rekabet kızışıyor. Yeni bölümde Ünlüler ve Gönüllüler takımı, dokunulmazlık oyununu kazanabilmek için kıran kırana mücadele etti. Gecenin sonunda kaybeden takım, potaya bir arkadaşının ismini yazmak zorunda kaldı. Böylece haftanın ilk eleme adayı belli oldu. Peki Survivor'da dokunulmazlık oyununu kim kazandı? 2 Mart Survivor'da eleme adayı kim oldu? Hangi yarışmacı potaya gitti? İşte detaylar...
SURVİVOR DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI?
Survivor'da ilk dokunulmazlık oyununu kırmızı takım kazandı.
SURVİVOR ELEME ADAYI KİM OLDU?
Survivor Ünlüler ve Gönüllüler'de haftanın ilk eleme adayı Onur Alp oldu.
KIRMIZI TAKIM'DA KİMLER VAR?
Bayhan, Deniz Çatalbaş, Nagihan Karadere, Sercan Yıldırım, Mert Nobre, Murat Arkın, Seren Ay Çetin, Serhan Onat, Can Berkay Ertemiz, Seda Albayrak.
MAVİ TAKIM'DA KİMLER VAR?
Ramazan Sarı, Beyza Gemici, Engincan Tura, Gözde Bozkurt, Lina Hourieh, Nisanur Güler, Onur Alp Çam, Nefise Karatay, Osman Can Ural.
SURVİVOR KİM ELENDİ?
Survivor'da adaya veda eden son yarışmacı Büşra oldu.
Editör: Neslihan Özkan