Survivor'da iletişim ödülünü hangi takım kazandı? 2 Şubat 2026 ödül oyununu kazanan takım
Son bölüm Survivor ödül oyununu kim kazandı 2 Şubat 2026 Pazartesi akşamı yanıt buldu. Büyük mücadelelerin başladığı Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'indün akşamki son bölümünde, kırmızı ve mavi takım, iletişim oyununda sevdiklerinden gelecek mektuplar için zorlu parkurda adeta canını dişine taktı. Öte yandan atışlar, hız ve dengenin önem arz ettiği Survivor iletişim oyununda, Sude'nin fenalaşması izleyenleri korkuttu. Peki, dün akşam Survivor iletişim oyununu hangi takım kazandı? Dün Survivor kim kazandı, ödülü hangi takım aldı? İşte, 2 Şubat Survivor 2026 Ünlüler-Gönüllüler iletişim ödülünü kazanan takım ve son bölümde yaşananlar.
TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2026 Ünlüler-Gönüllüler’de 2 Şubat 2026 Pazartesi akşamı oynanan iletişim oyunu izleyiciyi ekran başına kilitledi. Güç, denge ve atışların ön planda olduğu oyunda yarışmacılar, ailelerinden ve sevdiklerinden haber alabilmek için parkurda yarıştı. Peki, Survivor iletişim oyununu kim kazandı?
SURVİVOR İLETİŞİM OYUNUNU KİM KAZANDI?
Survivor 2026’da sezonun ilk iletişim ödül oyunu 2 Şubat Pazartesi akşamı oynandı. Sunucu Murat Ceylan, oyunu kazanan takımın sevdiklerinden mektup alacağını açıkladı. Bu açıklama sonrası duygusal anlar yaşandı.
Kıran kırana geçen mücadelede iki takım da skor anlamında uzun süre başa baş ilerledi. Nefes kesen final anlarının ardından iletişim oyununu 12-10’luk skorla Ünlüler Takımı kazandı.
SURVİVOR’DA KİM ELENDİ?
Survivor 2026 Ünlüler-Gönüllüler’de son olarak elenen isim Tuğçe Melis Demir olmuştu.
Editör: Neslihan Özkan