26 Ocak 2026 Survivor Ödül oyununu kim kazandı? Cezayı hangi takım aldı?
Survivor 2026 Ünlüler - Gönüllüler'de heyecan kaldığı yerden devam etti. Mavi, sarı ve kırmızı takım, Survivor'ın yeni bölümünde ödül oyununu kazanmak için mücadele etti. Ödül oyununu kaybeden taraf, soğan doğrama cezası ile karşı karşıya kaldı. Kazanan takım ise ödülün tadını çıkardı. Peki, "Survivor kim kazandı? 26 Ocak Survivor ödül oyununu kim kazandı?" İşte 26 Ocak 2026 Pazartesi Survivor ödül oyununu kazanan takım...
Survivor 2026’da üçlü takım sistemiyle rekabet giderek kızışıyor. Kırmızı, mavi ve sarı takım 26 Ocak 2026 Pazartesi akşamı yayınlanan son bölümde ödül oyununu kazanmak için parkurda tüm güçlerini ortaya koydu. Nefes kesen mücadele sonunda kazanan takım büyük sevinç yaşarken, kaybeden ekip ise soğan doğrama cezasıyla karşı karşıya kaldı. Peki, Survivor’da ödül oyununu hangi takım kazandı, cezayı hangi takım aldı? İşte Survivor 2026 son bölümde yaşananlar…
SURVIVOR ÖDÜL OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?
Ödül oyununu kazanan sarı takım oldu.
CEZAYI HANGİ TAKIM ALDI?
Soğan doğrama cezasını alan mavi takım oldu. Kırmızı takım cezadan kendini final oyununu kazanarak kurtardı ancak ödülü kazanamadı.
Editör: Neslihan Özkan