18 Şubat 2026 Survivor dokunulmazlık oyununu kim kazandı? Survivor ikinci eleme adayı kim oldu?

TELEVİZYON

Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'de haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu sona erdi. Mavi ve kırmızı takım parkura galibiyet için çıktı. Gecenin sonunda kazanan takım belli oldu. Peki, 18 Şubat Survivor'da kim kazandı ? Survivor 2026'da eleme adayı kim oldu? İşte detaylar...

Survivor'da eleme potasına giren 2. isim ve son dokunulmazlık oyununu hangi takımın kazandığı dün gece netlik kazandı. Tv8 ekranlarında seyirci karşısına çıkan 18 Şubat tarihinde yayınlanan Survivor'da yarışmacılar dokunulmazlık oyunu için zorlu parkurda bir kez daha mücadele verdi. Nefes kese karşılaşmada dokunulmazlık oyununu ünlüler kazanırken, Gönüllüler takımda ise haftanın 2. eleme adayı belirlendi. İşte, Survivor son bölüm 2. eleme adayı kim oldu? 18 Şubat Survivor potaya kim gitti, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? sorularının yanıtı.

SURVİVOR'DA 2. ELEME ADAYI KİM OLDU?

Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'de, dün gece dokunulmazlık oyununda kaybeden mavi takımda, eleme oylaması gerçekleşti. Konseydeki oylamada haftanın 2. eleme adayı seçildi.

Mavi takımda yapılan oylama sonucu Survivor 2. eleme adayı Onur Alp oldu. Böylece Survivor'da bu haftanın eleme adayları Engincan ve Onur Alp olarak belirlendi.

SURVİVOR ÜNLÜLER-GÖNÜLLÜLER 2026 DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI?

Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 'de takımlar dün gece dokunulmazlık mücadelesi için karşı karşıya geldi. Hem ödül hem de dokunulmazlık karşılaşmasıyla heyecanın arttığı zorlu parkurda, kırmızı ve mavi takım eleme potasına yarışmacı göndermemek için parkurda adeta canını dişine taktı.