1 Şubat 2026 Survivor'da ödül oyununu hangi takım kazandı? Cezayı alan takım hangisi oldu?
TV8'de yayınlanan Survivor 2026'da rekabet dozu giderek yükseliyor. 1 Şubat Pazar akşamı ekrana gelen son bölümde kırmızı ve mavi takım, ödül oyunu için kıyasıya mücadele etti. Heyecanın zirveye çıktığı oyunda kazanan ekip önemli bir avantajın sahibi olurken, kaybeden takım ise yaptırımla karşı karşıya kaldı. Peki, 1 Şubat 2026 Survivor'da ödül oyununu hangi takım kazandı ve cezayı kim aldı?
1 Şubat Pazar günü ekrana gelen son bölümde kırmızı ve mavi takım, ödül oyununu kazanmak için parkurda tüm güçlerini ortaya koydu. Zorlu mücadelenin ardından bir takım sevinç yaşarken, diğer takım ceza alarak gecenin kaybedeni olacak. İşte Survivor’da son bölümde yaşananlar…
SURVIVOR ÖDÜL OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?
Ödül oyununu kazanan takım Mavi Takım oldu.
SURVİVOR ELEME ADAYI KİM OLDU?
Survivor Ünlüler ve Gönüllüler'de haftanın 3. eleme adayı Lina olurken, 4. eleme adayı Meryem oldu.
SURVİVOR ELEME POTASINDA KİMLER VAR?
Survivor'da Seren Ay ve Tuğçe eleme potasında yer alan yarışmacılar oldu.
SURVİVOR KİM ELENDİ?
Survivor'da elenen son isim Tuğçe oldu.