1 Şubat 2026 Survivor'da kim elendi? Eleme potasında kimler vardı? Hangi isim adaya veda etti?
TV8'de yayınlanan Survivor 2026'da rekabet dozu giderek yükseliyor. 1 Şubat Pazar akşamı ekrana gelen son bölümde kırmızı ve mavi takım, ödül oyunu için kıyasıya mücadele etti. Heyecanın zirveye çıktığı oyunda kazanan ekip önemli bir avantajın sahibi olurken, kaybeden takım ise yaptırımla karşı karşıya kaldı. Peki, 1 Şubat 2026 Survivor'da ödül oyununu hangi takım kazandı ve cezayı kim aldı?
Haftanın eleme adayları belli olurken, Dominik'teki nefes kesen ödül oyununda takımlar son güçleriyle mücadele etti. Tansiyonu düşmeyen yarışmada kazanan takım büyük avantaj yakalarken, kaybeden ekip cezaya mahkum oldu. Peki, 1 Şubat 2026 Survivor ödül oyununu hangi takım kazandı? Cezayı kim aldı?
SURVİVOR ÖDÜL OYUNUNU KİM KAZANDI 1 ŞUBAT 2026?
Ödül-ceza oyununu kazanan takım gönüllüler oldu. Cezayı ünlüler takımı aldı.
SURVİVOR KİM ELENDİ 1 ŞUBAT?
Survivor'a veda eden isim Tuğçe Melis Demir (kırmızı takım) oldu.
SURVİVOR ELEME POTASINDA KİMLER VAR?
Bu hafta eleme potasında;
- Seren Ay,
- Tuğçe,
- Lina,
- Meryem Boz yer alıyor.
Editör: Neslihan Özkan