TÜVTÜRK

Mardin 1969 Spor, kupasını aldı

Nesine 2. Lig Kırmızı Grup play-off finalinde karşılaştığı Muş Spor Kulübü'nü 2-1 mağlup ederek Trendyol 1. Lig'e yükselme başarısı gösteren Mardin 1969 Spor, düzenlenen törenle kupasını aldı.

  • 11.05.2026 09:56
Mardin 1969 Spor, kupasını aldı

Diyarbakır Stadyumu'nda oynanan final müsabakasını TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin ile TFF Protokol Direktörü Mustafa Baltacı'nın yanı sıra T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Diyarbakır Valisi Murat Zorluoğlu, Mardin Valisi Tuncay Akkoyun, Muş Valisi Avni Çakır, Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık, Mardin 1969 Spor Başkanı Rıdvan Aşar ve Muş Spor Kulübü Başkanı Fatih Cengiz tribünden takip etti.

Karşılaşmanın ardından organize edilen törende Mardin 1969 Spor'a kupasını ve madalyalarını TFF Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin takdim etti.

TFF Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin, göstermiş oldukları başarıdan ötürü Mardin 1969 Spor Başkanı Rıdvan Aşar'ı, yönetim kurulu üyelerini, teknik heyeti, futbolcuları ve Mardin 1969 Spor camiasını tebrik ederek; önümüzdeki sezon mücadele edecekleri Trendyol 1. Lig'de başarılar diledi.

TFF

Editör: Beşir Şavur

Yorum Yaz