TÜVTÜRK

Yeşilay Gönüllüleri Sağlıklı Bir Gelecek İçin Bir Araya Geldiler!

Yeşilay Mardin’in düzenlediği buluşmada gönüllüler bir araya gelerek bağımlılıkla mücadelede yeni dönem çalışmaları ve farkındalık projelerini değerlendirdi.

  • 27.04.2026 12:11
Yeşilay Gönüllüleri Sağlıklı Bir Gelecek İçin Bir Araya Geldiler!

Yeşilay Mardin, gönüllülük ruhunu pekiştirmek ve yeni dönem projelerini değerlendirmek amacıyla düzenlenen kahvaltı organizasyonunda gönüllüleriyle bir araya geldi. Etkinlikte, bağımlılıkla mücadelede toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Image description
Yeşilay Mardin Şubesi tarafından düzenlenen organizasyon, Mardin Öğretmenevinde yeni kayıtlı olan gönüllülerin katılımıyla gerçekleşti. Samimi bir ortamda düzenlenen buluşmada, gönüllülerin sahadaki deneyimleri paylaşılırken önümüzdeki süreçte gerçekleştirilecek farkındalık çalışmaları ve etkinlik takvimi üzerine istişarelerde bulunuldu.

Image description
"Gönüllülerimiz Bağımsızlık Mücadelemizin En Büyük Gücü"

Programda konuşan Yeşilay Başkanı Ferit AKDAĞ, gönüllülük esasına dayalı çalışmaların toplum sağlığı üzerindeki etkisine değinerek şunları söyledi:

“Yeşilay olarak 107 yılı aşkın süredir sürdürdüğümüz bağımlılıkla mücadelede en büyük gücümüz gönüllülerimizdir. Bugün burada sadece bir kahvaltıda değil, daha sağlıklı ve bağımsız bir gelecek vizyonu etrafında buluştuk. Gençlerimizin enerjisi ve her yaştan gönüllümüzün desteğiyle sahada çok daha güçlü bir şekilde yer almaya devam edeceğiz.”

Image description

Yeni Dönem Hedefleri Belirlendi

Kahvaltı programının ardından düzenlenen mini oryantasyon ve değerlendirme toplantısında, YEDAM danışmanlık merkezi çalışmaları hakkında da gönüllülere sunum yapıldı.
etkinlik, gönüllülere teşekkür belgelerinin takdimi ve toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Editör: Gülten Akgül

Yorum Yaz