Mardin’in Gururu: Melek Meryem Aktaş Türkiye Birincisi Oldu
Mardin’in Midyat ilçesindeki Vali Kemal Nehrozoğlu Ortaokulu 8. sınıf öğrencisi Melek Meryem Aktaş, “Mehmet Akif Ersoy’a Mektup” yarışmasında Türkiye birincisi olarak okuluna büyük gurur yaşattı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Haftası kapsamında düzenlenen “Mehmet Akif Ersoy’a Mektup” yarışmasında, Vali Kemal Nehrozoğlu Ortaokulu öğrencisi Melek Meryem Aktaş, Türkiye genelinde birincilik elde etti.
Yarışma sonuçlarının açıklanmasının ardından öğrencinin ödülü okul yönetimi tarafından kendisine takdim edildi. Elde edilen başarı, okul ve ailesi tarafından değerlendirildi.
Vali Kemal Nehrozoğlu Ortaokulu, öğrencilerinin akademik ve sosyal faaliyetlerde yer almasını desteklemeye devam ediyor. Okul yetkilileri, benzer projelerin öğrencilerin gelişimine katkı sağladığını ifade etti.

Editör: Gülten Akgül