Kürtçe "Regaip Kandilin Mübarek Olsun" nasıl denir?

KURDÎ

Kürtçede (Kurmancî) “Regaip Kandilin mübarek olsun” ifadesi şu şekilde söylenir:

“Regaîbê te bımbarek be.”

Biraz daha uzun ve yaygın kullanılan hâli ise:

“Şeva Regaîbê te pîroz û bımbarek be.”

(Regaip gecen mübarek ve hayırlı olsun.)

Örnekler:

Tüm Halkımızın Regaip Kandili Mübarek Olsun. = Qendîla Hemu Gele Me Ya Regaibê Bımbarek Be.

Hayırlı kandiller abi = Qendîla te bimbarek be kekê

Regaip Kandili mübarek olsun anne/baba/abla = Qendila Regaibe bimbarek be daye/yabo/xwuşkê