Zazaca "Şubat" nasıl denir? Şubat Zazaca'da nedir, nasıl kullanılır?
Zazacada da Şubat ayı genellikle:
-
Sibat
olarak kullanılır.
Bazı yörelerde ve yazılı kullanımlarda:
-
Şubat (Türkçeden etkilenerek)
denildiği de görülür ama Zazaca için yaygın ve kabul gören karşılık yine “Sibat”tır.
Editör: Neslihan Özkan