Kaymakam Mehmet Kaya, Şehit Süleyman Aksoy’un vefatının sene-i devriyesi dolayısıyla kabri başında düzenlenen anma programına katıldı. Programda aziz şehitler dualarla yâd edildi.
Duygusal anların yaşandığı programda, vatan uğruna hayatını feda eden tüm şehitler rahmet, minnet ve şükranla anılırken, gazilere sağlıklı ve huzurlu bir ömür temennisinde bulunuldu.
Anma programına Garnizon Komutan Vekili İstihbarat Kurmay Albay Ersin Kemençe, Belediye Başkan Yardımcısı Rıdvan Akyol, Cumhuriyet Başsavcısı Muhammet Şenol Çeliker, Adalet Komisyonu Başkanı Yunus Emre Dudaklı, ilçe protokolü, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile şehit ve gazi yakınları katıldı.
Program, yapılan duaların ardından sona erdi.

