Şenol Erdoğan kimdir? Şenol Erdoğan kitapları ve sözleri

BİYOGRAFİ

Editör, Yazar Şenol Erdoğan hayatı araştırılıyor. Peki Şenol Erdoğan kimdir? Şenol Erdoğan aslen nerelidir? Şenol Erdoğan ne zaman, nerede doğdu? Şenol Erdoğan hayatta mı? İşte Şenol Erdoğan hayatı...

Editör, Yazar Şenol Erdoğan edebi kişiliği, hayat hikayesi ve eserleri merak ediliyor. Kitap severler arama motorlarında Şenol Erdoğan hakkında bilgi edinmeye çalışıyor. Şenol Erdoğan hayatını, kitaplarını, sözlerini ve alıntılarını sizler için hazırladık. İşte Şenol Erdoğan hayatı, eserleri, sözleri ve alıntıları...

Doğum Tarihi:

Doğum Yeri:

Şenol Erdoğan kimdir?

Şenol Erdoğan Kitapları - Eserleri

  • FÜG - İntihar Notları
  • Beat Kuşağı Antolojisi
  • Ölü Şehrin Radyosu - Bir Kuzey Irak Pornosu
  • Göl
  • Sinema Manifestoları
  • Simyanın Sinemacısı - Jim Morrison
  • Hipster
  • Mimar Wittgenstein
  • Yaratıcı Yazarlık Teknikleri
  • Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri
  • Bir Quantin Tarantino Kitabı
  • Beat Kuşağı Antolojisi
  • Underground Poetix Antoloji Cilt 1 (Üçün Biri)
  • Fransız Sineması

Şenol Erdoğan Alıntıları - Sözleri

  • "Projeler (Bauschule’unda verilen ödevler) içeriden dışarıya geliştirilmek zorundaydı. Zemin ve tavan birincil, cephe ikincil önemdeydi. En çok mihverin inceliğine (tavanlarda ve pencerelerde) önem veriliyordu. Bu şekilde öğrencilerimi üç boyutlu düşündürüyordum." (Mimar Wittgenstein)
  • Fiziksel acılıranızla bir yükselip dayanılmazlaşmaya başlayacaktır ruhunuzunda acıları. Acılarınızla bir yükselir yatıştırıcalrında dozları (FÜG - İntihar Notları)
  • Yazdıklarının bir tekini bile okumadım biliyormusun diye başladı kadın. Kıpkırmızı ama boyasız dudaklarını ağırca birbirinden ayırarak devam etti. Aslında bu sadece senin için geçerli değil, sana hiç oldumu? Sevdiğin ama hiç ilgilenmediğin ama çokça içine girmiş birinden daha fazla içinde yaşadığın birileri (FÜG - İntihar Notları)
  • 26- Tamamen kulak misafiri olduğunuz konuşmalardan oluşan bir şiir yazın. (Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri)
  • "Yapraktaki ve ottaki ateş Öyle yeşil görünüyor ki Her yaz geçen yaz. Esen yel, güneşte Ürperen yapraklar, Her gün geçen gün..." (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • Hazirandı, kentin bungun havasını kendimize dert etmeyecek kadar gençtik; her şeyi yapabilirdik, seni tanımak -her tanıdığımlıkta olduğu ve olağınca- aklımın hiçbir yerinde yoktu. Aklımın hiçbir yerinde hiçbir şey yoktu: ekmek, yatak, kadın, para… (FÜG - İntihar Notları)
  • 49- Bir gün boyunca sadece soru sormayı, sadece soru yazmayı deneyin. (Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri)
  • " ölü yapraklar doldurur çeşmeyi ve sardunyalar; yayılır, nane ile birlikte çığlıktadır adamotları & iççekişleri orgazmın hücrelerin susuzluğunda şafak denli sessiz eroin..." (FÜG - İntihar Notları)
  • Bunlar sanat okullarında eğitim gören mimarlar tarafından değil, yegâne gayeleri güvenilir ve işlevsel inşaatları tamamına erdirmek olan mühendisler tarafından tasarlanıyorlardı. (Mimar Wittgenstein)
  • Şarkı isteyen bir adam zihnini sözler ve ezgilerle meşgul etmezdi. Doğaüstü varlıkları hoşnut etmekle uğraşırdı. İyi bir avcı ya da savaşçı olmalı. Bir ihtimal onun usullerini beğenirlerdi. Ve bir gün doğal uyku esnasında şarkıyı duyardı. Bir şarkı duyar ve duyduğu şarkının büyük okyanustan gelen büyük beyaz kuşlardan bahseden şahinin şarkısı olduğunu bilir. Belki bulutlar şarkı söylüyordur ya da rüzgar ya da görünmez ağı üstündeki kırmızı yağmur örümceği. Kahramanlığın mükafatı kişisel şöhret ya da zenginlik biçiminde değildir. Ödül düşlerdir. Kahramanca işler gerçekleştiren kişi doğaüstüyle temasa geçer. Ondan sonra, kesinlikle önce değil, oruç tutar ve bir vizyon bekler. Papagolar, vizyonların layık olmayana gelmeyeceğini ama layık olan kişi tevazu gösterirse bir rüyanın geleceğini ve rüyanın hep bir şarkı getireceğine inanır. (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • Bizler yalnızca kahramanları severiz Ve şanlı ölümleri savaşlarda. İnemeyeceğimiz duvarlara tırmanmayı, Ardımızdaki bütün köprüleri Bütün dönüşlerimizi havaya uçurmayı severiz. Bütün geri çekilişleri. (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • 10- Sınırlı bir süre boyunca başınıza gelenler veya hatırladıklarınız hakkında notlar alın sonra da onlarla ilgili bir şeyler yazın. (Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri)
  • Gözleri tükürür gözlerine. Ölü bir kuştan daha da soğuk bir sesle söyler kadın "Merhaba" (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • Ardınca kalan yollarda parçalanıyor düşler, cesaretimsilikler bırakarak ayaklarını süreyerek gittin geldin tüm yolu biliyorum nerelere baktığını öyle yolda ve durduğunda biliyorum güzel kardeşim kendimden sen kozmiğin olmayan sonuna dek deli, biçare dölü, hınzır kafir, iflahsız piç... Annenin evinde ölümü titrek ellerinle bekleyişin, senden hiç gitmemiş ölümü (FÜG - İntihar Notları)
  • Bu binada hayata geçirilen ‘mimari hareket’in gücü – Wittgenstein tarafından mimarlığın sahip olabileceği ifade kudretine dikkati çekmek için kullanılan bir terim – açık dikeylerinden ve ufkîlerinden, grimtrak beyaz alçı seviyelerinden ve elbette kübik düzeninin oransızlığından doğar. (Mimar Wittgenstein)
  • 21- Rüya Çalışması: 30 gün boyunca her sabah uyanır uyanmaz ilk iş olarak rüyalarınızı yazın. Bu işleme çeviri yapın ve işi biraz şansa bırakın. Her rüyanın uzunluğunu ikiye katlayın. Hepsini; ekleyerek, değiştirerek ve yeniden düzenleme yaparak bir şiir haline getirin. Tüm ifadeleri zıtlarıyla değiştirin ya da olumsuz yapın. (Örn: tepeye tırmandım, tepeden indim ya da yaptım -yapmadım gibi.) Bir arkadaşınızın rüyalarını ödünç alın ve bu teknikleri ona da uygulayın. (Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri)
  • İnsan sadece biçimi sever Ve biçim ancak o şey doğunca Var olur Doğun kendinizden, doğun Samandan ve pamuk kasnaklarından Sokakta bulduklarınızdan, otlardan Bir balığın kemiğinden Bir kamıştan a da istencinden Doğun kendinizden, parçalanarak (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • Amerikalı Bir Genç Kızın Portresi / Braitugan Sadece bir moteldeki tek gecelik bir ilişki için iyiydi. Ve bulutlar çıkmak istediğin beyaz düşler olabilirdi. Ve onların üstünde yüzebilirdin. (Beat Kuşağı Antolojisi)
  • Kahvenin aromasını tasvir et! –Neden olmuyor? Kelimelerimiz mi eksik? Peki, niçin eksikler? Böyle bir tasvirin mümkün olması gerektiği fikri nereden geliyor peki? Böyle bir tasvir mi eksik geliyor yoksa sana? Aromayı tasvir etmeyi denedin ve başaramadın mı? Şunu söylemek istiyorum: ‘Bu notalar harika şeyler söylüyor ama ne söylemek istediklerini bilmiyorum.’ Bu notalar güçlü bir jesttir ama onlara bir açıklama getiremem. (Mimar Wittgenstein)
  • 36- Uyuyakalmadan hemen önce bir şiir yazın. Kalkarken ya da hemen uyumadan önce her gün bir dize yazın. (Yaratıcı Yazarlık ve Deneysel Yazma Teknikleri)